کلبه شادی

 
 

1- خداوند از تو نخواهد پرسید پوست تو به چه رنگ بود
بلکه از تو خواهد پرسید که چگونه انسانی بودی؟

2- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه لباس‌هایی در کمد داشتی
بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر لباس پوشاندی؟

3- خداوند از تو نخواهد پرسید زیربنای خانه ات چندمتر بود
بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر در خانه ات خوش آمد گفتی؟

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 16:47
سحر

یک کودک سه ساله ایتالیایی به جای بازی با اسباب بازی از دو سالگی همانند یک بزرگسال شروع به خواندن روزنامه های کاغذی کرده و درحال حاضر نام تمام وزرای این کشور و روسای دولتهای دنیا را می‌داند.
این کودک سه ساله که "اتوره" نام دارد از دو سالگی همانند بزرگسالان روزنامه می‌خواند و این کار را به بازی با اسباب بازی ترجیح می‌دهد.
والدین این کودک توضیح دادند: "اتوره شیفتگی بسیاری به روزنامه های کاغذی دارد و زمانی که به کافی شاپ می‌رویم تمام روزنامه های روی میزها را می‌خواند. ما از روزنامه فروشی برایش مجلات معتبر را می‌خریم چون دیگر علاقه ای به خواندن مجلات ویژه کودکان ندارد. البته بارها دیده ایم که با صدای بلند مشغول خواندن یک قصه کودکانه است".
 

 
دکتر آمریگو چلاندرونی که در کلینیک اطفال کار می‌کند برای اولین بار نبوغ این کودک را کشف کرد به طوری که در طول یک ویزیت عادی، کودک نزدیک میز این پزشک کودکان رفت و شروع به خواندن اسامی‌روی جعبه داروها کرد.
این پزشک در این خصوص گفت: "من تمام پزشکان و پرستاران را صدا زدم چون واقعا شگفت انگیز بود که یک کودک دو ساله از چنین توانایی دستوری برخوردار باشد و بتواند آواها را با نشانه های الفبایی انطباق دهد. به طور معمول این توانایی در سنین مدرسه کسب می‌شود و فرایندی کاملا تدریجی است".
این کودک علاوه بر خواندن روزنامه ها نام بسیاری از روسای دولتهای خارجی، همسرانشان و تمام وزرا، روسای پارلمان و سنای ایتالیا را می‌داند.
همچنین قدرت جهت یابی این کودک نابغه بسیار بالا است به طوری که تمام خیابانها و مکانهایی را که یک بار در آنها بوده است را می‌شناسد.
به علاوه یکی از سرگرمیهای جالب این کودک "دارو بازی" است به طوری که وقتی از وی می‌پرسند: "سرم درد می‌کند. چه دارویی باید بخورم؟" این کودک بلافاصله نام دارویی را که برای سردرد مفید است می‌گوید.


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 16:46
سحر



 bestirangroups

 
 
انتخاب جایی که مسواک‏تان را قرار می‏دهید، جایی که تلویزیون تماشا می‏کنید و مکانی که مواد غذایی را نگهداری می‏کنید و خیلی انتخاب‌های دیگر می‏تواند تاثیر زیادی بر سلامت شما داشته باشد. اگر باور ندارید ۱۴ نکته زیر را بخوانید تا ببینید بدترین جاهای خانه و هواپیما و کلاس‌های بدنسازی و… کجاست.

۱. بدترین جا برای نگهداری مسواک‎

بدترین محل برای قرار دادن مسواک سینک دست‌شویی است. البته خود سینک مشکلی ندارد و همه مشکل به نزدیکی آن به توالت مربوط است. به گفته محققان و میکروب‏شناسان دانشگاه آریزونا، به طور متوسط در یک کاسه توالت حدود ۳ میلیون میکروب وجود دارد. این میکروب‏ها می‏توانند تا ۲ متر جابه‌جا شوند و روی زمین، دیوارها و روی مسواک قرار بگیرند. بهتر است مسواک را بیرون توالت در کابینت دارو یا یکی از کابینت‏های آشپزخانه نگهداری کنید.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 16:44
سحر
 
جام جم آنلاین: معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: به تمام فروشندگان آب معدنی توصیه شده آب معدنی‌ها را زیر آفتاب داغ نگهداری نکنند و مردم بهتر است از خرید این آب معدنی‌ها خودداری کنند.

به گزارش مهر ، دکتر حسن امامی رضوی در آستانه فصل گرما و استفاده روزافزون مردم از نوشیدنی های خنک اظهارداشت: آب معدنی‌هایی که در فروشگاههای عرضه مواد غذایی و آشامیدنی در معرض حرارت و در زیر آفتاب داغ نگهداری شود مشکل مصرف دارند و مردم توجه داشته باشند از این آب معدنی‌ها استفاده نکنند.

وی در مورد تاریخ مصرف 6 ماهه آب معدنی‌ها نیز خاطرنشان کرد: اگر این آب معدنی‌ها در معرض حرارت نباشد مصرف آنها تا یکسال هم مشکلی ندارد ولی اگر در شرایطی نگهداری و عرضه شوند که تحت تاثیر مستقیم حرارت باشند حتی قبل از 6 ماه هم غیرقابل استفاده می‌شوند.




           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 16:43
سحر

در سال ۱۹۳۲ به دلیل کم توجهی مادر یک بچه، کودک به نام کارلوس از پنجره به داخل کوچه سقوط کرد.
شگفت انگیز آنکه در همان لحظه آقای جوزف فیکلاک از آنجا عبور می‌کرد و کودک بر روی او سرنگون شد!
بر اثر سقوط دست مرد عابر شکست اما بچه سالم بود. اما مادر بچه عبرت نگرفت یک سال بعد دوباره از همان پنجره کارلوس سقوط کرد و حادثه غیر قابل باور انکه دوباره بر سر یک مرد عابر افتاد.
اما برخلاف دفعه قبل هم کودک و هم مرد سالم ماندند و جالب آنکه این بار هم بچه بر روی سر آقای جوزف سقوط کرده بود!!

 


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 16:42
سحر

مادر من فقط یك چشم داشت. من از اون متنفر بودم ... اون همیشه مایه خجالت من بود.

 اون برای امرار معاش خانواده برای معلم ها و بچه مدرسه ای ها غذا می پخت.

یك روز اومده بود  دم در مدرسه كه به من سلام كنه و منو با خود به خونه ببره. خیلی خجالت كشیدم. آخه اون چطور تونست این كار رو با من بكنه؟

 به روی خودم نیاوردم، فقط با تنفر بهش یه نگاه كردم و فورا از اون جا دور شدم.

 روز بعد یكی از همكلاسی ها منو مسخره كرد و گفت  هووو .. مامان تو فقط یك چشم داره.

فقط دلم می خواست یك جوری خودم رو گم و گوركنم. كاش زمین دهن وا می كرد و منو .. كاش مادرم  یه جوری گم و گور می شد...

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 1:40
سحر

رو آنتینگ چینی که هم اکنون 56 سال سن دارد، می‌تواند با آبی که از چشمانش بیرون می‌پاشد، روی یک کاغذ متنی بنویسد یا یک طرح ساده را نقاشی کند.
او در ابتدا آب را از بینی خود بالا کشیده و آن را با فشار فراوان، مانند اسپری از چشمان خود بیرون می‌پاشد. او وقتی نه ساله بود، برای شنا به رودخانه رفت که ناگهان دچار گرفتگی پا شده و در آب فرو رفت و آب زیادی خورد.

 
http://khabar.khabaronline.ir/images/position28/2011/4/people-with-unbelievable-talents-004.jpg
 

او پس از نجات یافتن، متوجه شد که آب از چشم او خارج می‌شود و از آنجا بود که به توانایی خود پی برد. اما او تا 20 سالگی این توانایی را از همه پنهان می‌کرد. او می‌تواند آب را به فاصله سه متر بیرون بپاشد.



           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 1:40
سحر
خانمی پس از مراجعه به اداره پلیس شهری در برزیل ادعا کرد هنگامی که در ایستگاه اتوبوس منتظر بوده، سارقی موهایش را به سرقت برده است.
ماموران پلیس پس از بررسی‌های بیشتر روی ادعای این خانم صحه گذاشته و دریافتند که سارق موردنظر زمانی که این خانم در ایستگاه اتوبوس منتظر بوده از پشت موهای وی را بریده و با خود برده است!!
این سارق وقتی که تصور کرده موهای بلند این خانم تاکنون هیچگاه رنگ مواد شیمیایی را به خود ندیده تصمیم به انجام چنین کاری گرفته تا از آنها برای ساخت کلاه گیسی مرغوب استفاده کند. این سارق برای بریدن موهای این خانم از یک‌چاقوی تیز استفاده کرد. پلیس پیگیر این ماجرا گفته طی 20سالی که از خدمتش می‌گذرد تا کنون با چنین سرقتی روبه‌رو نشده است.
 


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 1:39
سحر

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه شادی و آدرس kolbeshadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 40331
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

ترجمه نکته آموزنده
قرآن آنلاین

http://zibasazweb.persiangig.com/9.9.JPG
قران آنلاین